Afficher ce site en français | View this website in English

Terug naar VIP

Veelgestelde VIP-vragen

Waar en wanneer word ik verwacht? Kan ik extra VIP-kaarten reserveren… Op deze en vele andere vragen vind je hier het antwoord.

Waar en wanneer word ik verwacht?

De praktische informatie (waar en wanneer je verwacht wordt) wordt samen verstuurd met de VIP-kaarten.

Kan ik extra VIP-kaarten reserveren?

Zolang er plaatsen beschikbaar zijn, kan je bijbestellen. Je kan tot op het ogenblik dat de plaatsen in de zaal worden toegewezen aan de verschillende bestellers – en als je dat wenst – met z’n allen samenzitten. Belangrijk is dat je dit zo snel mogelijk meldt via vip@sportpaleisgroup.be.

Tijdens de online betaling word ik niet gevraagd om de kaartlezer van mijn bank te gebruiken. Wat nu?

Onze betalingen vereisen geen gebruik van kaartlezers voor de zogeheten ’3D-betaling’. Het volstaat om je kaartgegevens volledig en correct in te geven. Een standaardbevestigingsmail wordt daarna vanuit ons systeem naar het mailadres dat je opgaf gestuurd.

Hoe verloopt een VIP-avond?

Klik hier voor een overzicht van het verloop van je avond in onze VIP.

Kan ik een factuur bekomen?

Je kan tijdens het bestelproces door het aanvinken van een checkbox laten weten dat je een factuur wenst te ontvangen. Je ontvangt een factuur na betaling van je reservering.

Waar kan ik als VIP-genodigde parkeren?

Voor evenementen in het Sportpaleis, de Lotto Arena, Vorst Nationaal, de Ethias Arena en het Ethias Theater maken we gebruik van VIP-parkings op en rond de site. We voorzien 1 parkeerplaats per 2 genodigden. Voor evenementen in Stadsschouwburg Antwerpen en Capitole Gent is geen VIP-parking inbegrepen.

Is een formule op maat mogelijk ?

Dat kan zeker. Voor onze theaters kan je een arrangement op maat aanvragen vanaf 20 gasten, voor onze arena’s kan dat vanaf 30 gasten.

Kan ik als rolstoelgebruiker terecht in de hospitalityruimtes?

Bijna al onze VIP-ruimtes zijn toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Mensen met een handicap die hun rolstoel niet permanent nodig hebben, kunnen een beroep doen op de vrijwillige medewerkers om hun zitplaats op te zoeken. Gelieve vooraf contact op te nemen om de beschikbaarheid van de rolstoelplaatsen te controleren via vip@sportpaleisgroup.be.

Waar in de zaal bevinden zich mijn zitplaatsen?

Op de informatiepagina van elk arrangement wordt vermeld waar in de zaal je zitplaatsen zich bevinden. We vermelden enkel het bloknummer, omdat rij- en stoelnummer pas worden ingevuld in de exacte volgorde van binnenkomende reservering/betaling, zodra de verkoop afgesloten wordt. Raadpleeg hier het zaalplan.

We hebben twee zitplaatsen met het nummer acht in een verschillend blok. Hoe kan dat?

In het Sportpaleis, de Lotto Arena en Vorst Nationaal wordt een blok stoelen doorgaans als twee ‘numerieke’ blokken beschouwd : bv. blok 118/119. De nummering van de stoelen loopt daarbij van stoel 1 tot 8 in blok 118, en vervolgens van 8 naar 1 in blok 119. In het midden krijg je daardoor twee stoelen met eenzelfde (stoel)nummer, maar in een verschillend blok. Niet alle blokken bevatten evenwel evenveel stoelen, dus ook andere combinaties dan 8-8 zijn mogelijk waar twee blokken samenkomen: 1 – 2 – 3 – 4 – 5 – 6 – 7 – 8 – 8 – 7 – 6 – 5 – 4 – 3 – 2 – 1.

Als ik een VIP-arrangement reserveer, ontmoet ik dan de artiesten/acteurs/actrices?

Het gebeurt heel zelden dat artiesten/acteurs/actrices na afloop van een concert/evenement/voorstelling de aparte VIP-ruimtes bezoeken. Mogelijke uitzonderingen zullen worden aangekondigd op onze website.

Wat zijn de verkoopsvoorwaarden?

Klik hier voor de algemene verkoopsvoorwaarden.

Waar kan ik jullie bereiken?

Tijdens de kantooruren kan je ons bereiken op het nummer +32 3 400 40 44. Of je kan een e-mail sturen naar vip@sportpaleisgroup.be.